Yaoi opowiada o miłości zarówno psychicznej, jak i fizycznej między dwoma mężczyznami. Lżejszą formą yaoi jest shounen-ai. Proszę więc wszystkich homofobów, żeby kulturalnie opuścili tego bloga, a nie rozdrabniali się na temat jego treści.
Yaoi is about love, both mental and physical between the two men. Is a lighter form of yaoi shounen-ai. I therefore urge all homophobes to culturally leave this blog, but not crushed on the content.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 października 2010

Axel x Roxas

Dziś dla Kushiny obrazki Axela i Roxasa ^ ^. Mam nadzieje że o nich chodziło a co ze scenami gwałtu to ciężko znaleźć. Mam nadzieje że się spodobają xP

2 komentarze:

  1. sorry że tak długo nie zaglądałam ale i ja ostatnio nie mam czasu klasówka za klasówką, kartkówka za kartkówką i zebrać się nie mogę...
    dopisałam cosik ale nie wiem kiedy dopisze coś jeszcze. Tak na marginesie nie myślałaś wydać któregoś ze swoich "opowiadań"?
    Serdeczne zapraszam do siebie
    http://auraya2-piecminutzzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Achh, uwielbiam trzeci obrazek od góry ;) Pierwszy też jest piękny. CVhoć, nie oszukujmy się- podobają mi się wszystkie. Czekam na kolejną notkę!
    Przy okazji zapraszam do siebie- www.aokan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń